Poprzednia wersja strony internetowej dostępna pod linkiem http://zsstaszkowka.manifo.com/
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Aktualności

Podsumowanie zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze

Podsumowanie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych Grupy 1 od lutego 2025 r.

W okresie od lutego 2025 roku w ramach projektu „Edukacja włączająca dobrostanem uczniów z Gminy Moszczenica” prowadzone były zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla Grupy 1. Program zajęć został zaplanowany z uwzględnieniem równości płci oraz indywidualnych potrzeb każdego ucznia, co pozwoliło na stworzenie przyjaznego i wspierającego środowiska edukacyjnego. Zajęcia obejmowały trzy główne obszary: język polski, matematykę oraz zajęcia manualne. Praca prowadzona była metodami aktywizującymi, w tym poprzez zabawę, ćwiczenia indywidualne i grupowe, a także z wykorzystaniem nowoczesnych pomocy dydaktycznych, takich jak tablice interaktywne i gry edukacyjne. Szczególną uwagę zwracano na tworzenie równych szans dla dziewcząt i chłopców, promując współpracę i wzajemny szacunek. Na początku i końcu zajęć przeprowadzono testy diagnostyczne, które umożliwiły ocenę początkowego poziomu umiejętności uczniów oraz ewaluację postępów po zakończeniu programu. Wyniki potwierdziły poprawę kompetencji w zakresie czytania ze zrozumieniem, pisania, liczenia oraz rozwiązywania prostych zadań matematycznych. Dzieci wykazały także wzrost sprawności manualnej poprzez różnorodne prace plastyczne i zabawy ruchowe. Program skutecznie wspierał rozwój intelektualny, emocjonalny i społeczny uczestników, uwzględniając ich indywidualne potrzeby oraz promując integrację i równość płci. Regularne obserwacje i opinie nauczycieli oraz rodziców wskazują na wysoką efektywność zastosowanych metod dydaktycznych i pozytywne nastawienie dzieci do zajęć. Mimo że zajęcia trwały tylko jeden semestr, udało się osiągnąć wymierne efekty w zakresie rozwoju kompetencji uczniów. Program pozwolił na wyrównanie braków edukacyjnych oraz rozwój umiejętności językowych, matematycznych i manualnych. Krótkotrwałość zajęć nie przeszkodziła w ich skuteczności, co potwierdzają obserwacje i wyniki testów
diagnostycznych.

Data dodania: 2025-09-30 11:11:29
Data edycji: 2025-09-30 11:23:17
Ilość wyświetleń: 7

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej