Poprzednia wersja strony internetowej dostępna pod linkiem http://zsstaszkowka.manifo.com/
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Aktualności

Projekt „Odkrywcy”

Projekt „Odkrywcy”

W dniach 24–26 października 2025 r. na Wydziale Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie odbyło się trzydniowe szkolenie dla nauczycieli przyrody, zorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej. Każdy dzień szkolenia obfitował w ciekawe zajęcia, inspirujące spotkania i praktyczne doświadczenia. Uczestnicy mieli okazję poznać nowoczesne metody nauczania w duchu STEAM, które łączą naukę, technologię, inżynierię, sztukę i matematykę, rozwijając ciekawość poznawczą i kreatywność uczniów.

Szkolenie obejmowało 20 godzin zajęć warsztatowych poświęconych nowoczesnym metodom nauczania, w tym m.in.:

  • wprowadzaniu elementów STEAM na lekcjach przyrody,

  • wykorzystaniu druku 3D w edukacji,

  • dydaktyce w małej skali i prostych materiałach eksperymentalnych,

  • odkrywczej edukacji przyrodniczej w duchu IBL,

  • pracy terenowej w Ojcowskim Parku Narodowym,

  • ocenianiu i docenianiu uczniów w świetle przepisów prawa oświatowego.

Wydarzenie jest organizowane przy wsparciu finansowym Ministerstwa Edukacji Narodowej: Zadanie pn. „Odkryj, doświadcz, inspiruj innych. Czyli od nauczyciela, który działa – do ucznia.” jest finansowane ze środków Ministra Edukacji Narodowej w ramach programu pn. „Odkrywcy”, ustanowionego przez Ministra Edukacji komunikatem z dnia 31 marca 2025 roku, na podstawie umowy MEN/2025/DK/636.

 

@Polskie Stowarzyszenie Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych @Ministerstwo Edukacji

Data dodania: 2025-10-31 21:30:02
Data edycji: 2025-11-02 21:51:20
Ilość wyświetleń: 73

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej