Poprzednia wersja strony internetowej dostępna pod linkiem http://zsstaszkowka.manifo.com/
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Aktualności

Staszkówka przyszłości oczami uczniów – kreatywny projekt po angielsku

Staszkówka przyszłości oczami uczniów – kreatywny projekt po angielsku

W ostatnim tygodniu uczniowie klas III mieli okazję wziąć udział w wyjątkowych lekcjach języka angielskiego. Zamiast tradycyjnych ćwiczeń gramatycznych czy nauki słówek, uczniowie stali się... futurystycznymi projektantami! Tematem zajęć było stworzenie wizji swojej miejscowości w przyszłości – oczywiście z wykorzystaniem języka angielskiego.

Podczas zajęć uczniowie pracowali w grupach. Ich zadaniem było zaprojektowanie ich miejscowości w przyszłości. Powstały nie tylko opisy i prezentacje, ale również szczegółowe projekty i makiety przedstawiające wizję Staszkówkę przyszłości. Uczniowie wykorzystali różnorodne materiały – kartony, plastelinę, klocki, papier kolorowy, a nawet plastikowe figurki zwierząt i samochodów, aby jak najlepiej oddać swoje pomysły w formie przestrzennej.

Wśród propozycji znalazły się m.in. basen, hotel, szpital, stadnina koni, boiska, jeziora, czy też parki wodne. Uczniowie opisywali swoje wizje po angielsku, tworząc plakaty, krótkie opowiadania, wywiady oraz wspomniane wcześniej makiety. Podczas finału projektu każda grupa zaprezentowała swoje pomysły przed klasą, ćwicząc tym samym umiejętności mówienia w języku obcym. Uczniowie wykazali sie niezwykła kreatywnością i samodzielnością w przygotowaniu prezentacji. Tego typu lekcje udowadniają, że języka obcego można uczyć się w sposób twórczy, inspirujący i naprawdę angażujący.

Data dodania: 2025-04-16 18:49:08
Data edycji: 2025-04-16 19:13:55
Ilość wyświetleń: 429
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej