Poprzednia wersja strony internetowej dostępna pod linkiem http://zsstaszkowka.manifo.com/
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

    Aktualności

    Warsztaty językowe „ Popołudnie z językiem Angielskim”

    Warsztaty językowe „ Popołudnie z językiem Angielskim”
     
    Zajęcia organizowane są w ramach projektu ,,Placówka Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Moszczenica” .Celem zajęć jest wyrabianie u uczniów systematyczności i efektywności uczenia się języków obcych przy jednoczesnym ćwiczeniu różnorodnych sprawności językowych. Warsztaty przybliżają uczniom efektywne metody ułatwiające uczenie się języka angielskiego, a w rezultacie zwiększają samodzielność w nauce języka angielskiego jak i również z wykorzystaniem innych źródeł niż podręcznik czy zeszyt przedmiotowy. Dzieci rozwijają również kompetencje językowe takie jak porozumiewanie się w językach obcych, kompetencje społeczne i obywatelskie, czy świadomość i ekspresje kulturalną. Uświadamianie własnego potencjału osobistego i kulturowego pozytywnie wpływa na proces uczenia się. Uczestnicy korzystają również z pomocy sfinansowanych z funduszy projektu między innymi takich jak książki anglojęzyczne, filmiki anglojęzyczne, pacynki, stroje do przedstawień, gry dydaktyczne czy gry planszowe. Zajęcia oparte są na kompetencjach kluczowych w uczeniu się . 
     
    Zajęcia organizowane są w ramach projektu ,,Placówka Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Moszczenica” .Celem zajęć jest wyrabianie u uczniów systematyczności i efektywności uczenia się języków obcych przy jednoczesnym ćwiczeniu różnorodnych sprawności językowych. Warsztaty przybliżają uczniom efektywne metody ułatwiające uczenie się języka angielskiego, a w rezultacie zwiększają samodzielność w nauce języka angielskiego jak i również z wykorzystaniem innych źródeł niż podręcznik czy zeszyt przedmiotowy. Dzieci rozwijają również kompetencje językowe takie jak porozumiewanie się w językach obcych, kompetencje społeczne i obywatelskie, czy świadomość i ekspresje kulturalną. Uświadamianie własnego potencjału osobistego i kulturowego pozytywnie wpływa na proces uczenia się. Uczestnicy korzystają również z pomocy sfinansowanych z funduszy projektu między innymi takich jak książki anglojęzyczne, filmiki anglojęzyczne, pacynki, stroje do przedstawień, gry dydaktyczne czy gry planszowe. Zajęcia oparte są na kompetencjach kluczowych w uczeniu się . 
    Data dodania: 2022-07-07 12:02:35
    Data edycji: 2022-07-07 12:02:52
    Ilość wyświetleń: 160
    Bądź z nami
    aktualności i informacje
    Biuletynu Informacji Publicznej
    Biuletynu Informacji Publicznej