Poprzednia wersja strony internetowej dostępna pod linkiem http://zsstaszkowka.manifo.com/
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Aktualności

Wizyta nauczycieli z partnerskiej szkoły w Kurimie

Wizyta nauczycieli z partnerskiej szkoły w Kurimie

W dniu 14 października naszą szkołę odwiedzili nauczyciele z zaprzyjaźnionej szkoły w Kurimie na Słowacji. Wizyta odbyła się w ramach wieloletniej współpracy partnerskiej, która od lat łączy nasze szkoły we wspólnych działaniach edukacyjnych, kulturalnych i integracyjnych. Podczas pobytu goście zwiedzili szkołę, poznali jej historię, codzienne funkcjonowanie oraz spotkali się z nauczycielami i dyrekcją. Kluczowym punktem wizyty była prezentacja przygotowana przez naszych nauczycieli, dotycząca pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Przedstawiono metody, formy wsparcia oraz narzędzia, jakie stosowane są w naszej placówce, by jak najlepiej odpowiadać na indywidualne potrzeby każdego ucznia. Prezentacja spotkała się z dużym zainteresowaniem gości z Kurimy i była punktem wyjścia do inspirującej dyskusji i wymiany doświadczeń. Wizyta zbiegła się z wyjątkowym wydarzeniem w naszej gminie – Gminnymi obchodami Dnia Edukacji Narodowej, połączonymi z jubileuszem 120-lecia Związku Nauczycielstwa Polskiego. Goście z Kurimy uczestniczyli w uroczystościach, które były okazją do wspólnego świętowania, uhonorowania pracy nauczycieli oraz integracji środowisk edukacyjnych z Polski i Słowacji. Spotkanie przebiegło w niezwykle serdecznej atmosferze. Cieszymy się, że mogliśmy podzielić się naszymi doświadczeniami i jednocześnie zacieśnić współpracę z partnerską szkołą. Ďakujeme.

Data dodania: 2025-10-14 20:13:54
Data edycji: 2025-10-14 20:41:57
Ilość wyświetleń: 320

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej